پس من چی بگم ک پسرم نیاز ب پیوند مغزاستخوان داره و نمونه سازگارنداره هرروزی ک میگذره هم دیرمیشه براپیوند چون خون و پلاکت تزریق میکنه که براپیوند مشکل ایجاد میکنه ولی چیکارکنم چاره چیه غیرتحمل و توکل
ادم ازفردای خودش خبر نداره تو ازالان غصه ۲۰سال دیگه رو میخوری😐🤣
خداروشکر که حالا چه سخت یا اسون راه درمان داره
منم بیماری کبد دارم ممکنه ۲۰سال دیگه خدای نکرده پیوند نیاز داشته باشم ممکنم هست نداشته باشم از الان غصه اون موقع رو میخوری؟!
واقعا چرا انقد استرس به خودت راه میدی؟
زندگی همینه
تهش هیچی نیست
خوش باش بگذرون روزا رو
از الان فکر بیست سال دیگه ای؟؟؟؟؟
آدم از فردای خودش خبر نداره
اگر بخوای فکر کنی که همين یه ماه دیگه قلبتو عمل میکنی
با این حجم از نگرانی ک من از تو دیدم از خیلی وقت پیش
تا خدا هست زندگی کن
توکل به خودش
منم مشکلات داشتم و دارم ولی خدا بزرگتر از این حرفاست
عزیزم دختر من تو این سن دو بار آنژیو شده
توکلت بخدا باشه تا ۲۰ساا دیگه اینقدر دنیا پیشرفت میکنه خیلی از عمل های باز با آنژیو انجام میشه
مثلا ۲۰سال پیشرو با الان مقایسه کن چقد دنیا پیشرفت کرده همه چی راحتتر شده قطعا ۲۰سال دیگه خیلی پیشرفت های بیشتری حاصل میشه از زندگیت لذت ببر شاید هیچوقت نیاز پیدا نکنی اصلا
اصلا ناراحتی نداره خدا کنه فقطیه عمل ساده باشه مشکلی برای سلامتی پیش نیاد منم ارثی تپش قلب دارم یکم پیاده روی میکنم احساس میکنم دارم میرم تو کما اصلا بهش فکرم نمیکنم زیادی تو نخ چیزی باشی بدجور دامن گیرت میشه
والله همه چی دست خداست خدا اگه تو سرنوشتت بنویسه همچین چیزایی هر طور شده اتفاق میافته چه با مشکل ژنتیک چه بدون مشکل ژنتیک .
میبینی آدمی سن ۵۰ ۶۰ ب بالا بدون مشکل ژنتیکی عمل قلب باز میکنه . از این ور میبینی کسی ک مشکل ژنتیک داره ب عمل قلب باز هیچ وقت نمیرسه کارش .
همه اینا دست خداست بسپار ب خدا حتی اگه خدایی نکرده مشکل ژنتیکی رو داشتی ب زور نمیشه از کار خدا پیشگیری کرد .
کاش منم خودم مشکل داشتم عمل قلب باز میکردم پسرم هیچ وقت مشکلی نداشت .
عزیزم اتفاقی ک باید بیافته میافته .
اینجا ی مامان جاوید تام هست من تازه دیدمش میگه پسر من باید میرفت تا اون روز عمرش بوده . میگه همسایمون پسرشو روز ۱۹ دی زندانی کرده بوده ک نره چون شب ۱۸ رفته و خیلی آدم کشتن بخاطر همین فرداش نزاشتن بره و ده روز بدش پسرشون با موتور میخوره زمین و میمیره همونجا .
من اگر بودم حتی خوشحال هم میشدم!
حتی خوشحال میشدم یکی بیاد بهم بگه خانوم سرطان داری
۳ روز دیگ فقدر زنده ای!!!!!
خوشحال میشدم ک میخام از این زندگی کوفتی راحت بشم باور کن خوشحال میشدم من🙂
برای من طبیعیه چون کل خانواده مادریم مشکل قبل دارن و 90 درصد جراحی عمل باز شدن و میدونم که من و خواهرم هم در اینده درگیرش میشیم چون الانم مشکل قلبی خفیف داریم تو این سن
نگران نباش علم اونقدر پیشرفت کرده که واقعا نگران کننده نیست گلم
ان شاالله که خیره
ن همه ک مثل هم نیستن
الکی بد ب دل خودت راه نده
استرس خودش از همه چی بدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.