۱۴ پاسخ

اونایی ک میگن بریز نمیدونن که پدر معده ی بچه رو در میاره.
وگرن دکتر نمیگه مرکبات تا ۱ سال عسل تا ۲ سال.
ادویه و نمک بجز زردچوبه هم تا ۱ سال ممنوعه.
نریزیا دو روز دیگ هزارجور مریضیه گوارشی میگیره

بچه مره نمیفهمه ها اون چیزی که بهش بدی رو تازه می‌شناسه

سوپش چیا داره؟؟
چرا بی مزه باشه؟

معدش اذییت میشه فکر کنم

دكتر دختر من فوق تخصص هست و خيلي با تجريه
گفت در حد چند قطره هيچ ايرادي نداره

نه مرکبات تا ۱ سال ممنوعه

اسیدیه اگه رفلاکس نداره بریز خیلی کم تست بگیر

لیمو تاره بریز چند قطره

اره یکم کوچولو بریز بهش مزه بده

اره بریز

دوستم نارنج‌میریخت
فک‌کنم بشه

سلام گلم عادت میکنه بعد🤣🤣🤣😂

عزیزم من آدم بزرگم یه روز صبح ناشتا یه قاشق غذاخوری آبلیمو ریختم داخل آب ولرم خوردم چنان معدم بهم ریخته بود که تا یه ماه گلاب به روتون بالا میاوردم دکتر رفتم گفت اسید معدت بالا زده اون بچه گناه داره نریز براش گلم

اگه آبلیمو طبیعیه و بازاری نیست اشکالی نداره. دکتر به من گفت میتونم بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان یگانه زهرا مامان یگانه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان آنیلا مامان آنیلا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۳ ماهگی