۴ پاسخ

نه زوده اذیت میشه

زوده
برای بچه‌ ای ک رفلاکس یا سوتغذیه نداره باید ۶ ماه کامل شه بعد غذا شروع کنید چون هنوز گوارشش کامل نشده

5 رو داره پر میکنه و فعلا زوده براش
حداقل بزار 5 ماه کامل بشه بره تو 6 ماه بعد شروع کن

5ماهشو

سوال های مرتبط