۷ پاسخ

روش نخ و سوزن بوعلی سینا ، من هردوتا بارداریم تست کردم درست بوده 😅

ببین چی دلت مبخاد ترش شیرین

سه هفته دیگه جوش شیرین امتحان کن و اینکه من از اول بارداریم حرف ۷ توو چشم راستم بود

فک نمیکنی زوده؟😂😂

😶🚶🚶🚶
هنوز ۶هفته ای قشنگم نینیت به اندازه یه نخوده دنبال جنسیتی 😄

اون فسقلی هنوز خودشم نمیدونه قرارع دختر بشه یا پسر 😅

الان برات خیلی زوده هیچکدوم رو تو جواب نمیده😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته هجدهم بارداری