۵ پاسخ

ولی من دیدم خیلی قشنگه ناراحت کنندست

من دیدم ارزش نداره ببینی، اصلا قشنگ نیست

من دیدم قشنگه به نظرم

از تلگرام میتونی کامل نگاه کنی

من دیدم قشنگ نیست

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی