۱۶ پاسخ

چه گرون شده
پسر من داره دوستش هم داره ولی با این قیمت مطمئن نیستم ارزش داشته باشه🥴

پسر من داره ..میره توش میشینه و نمیتونه بیاد پایین..بعضی وقتام هلش میده و راه میره..به نظرم خوبه اونجوریم نیست که همیشه باهاش بازی کنه ی تایمی بازی میکنه..من کوچیک تر (پشت به جای دوتا لاستیک یدونه داره)حسین که ۱ ماهه بود گرفتم ۶۰۰

پسر من ۱۱ ماه بود براش گرفتیم اون تایم هنوز راه نمیرفت این باعث شد مستقل راه بره
الانم دوسش داره

پسر منم داره میزارمش توش داداش بزرگش تابش میده

من ۲۴۰۰ خریدم

پسر من همش بازی میکنه جدیدا یاد گرفته بره بشینه خودش داخلش ، تو تاپیکام هست ، صد کیلوییه

من ۸۷۰ خریدم برج ۱۲ 😩😩😩خداااااا چقد‌ریدن

وای خدا چقدر گرون شده ..من این ماشین رو پارسال پیش خریدم ۵۰۰ تومن

بچه ها عاشق اینن

بگیر من شیش ماهگیش گرفته بودم
نیاز به روروئک نداتشم هنوز که هنوزه داره باهاش بازی میکنه

شوهرم واسه دخترم اول عید نوروز یه ۲۰۰ کیلویی خرید ۲ تومن بهش یه طناب بستم تو خونه دورش میدیم

وای داداش کوچیکم براتولد یکسالگی کارن خرید هنوز باهاش بازی میکنه کل روز دستاشومیگیره خودشو میکشه باهاش کل خونه رومیگرده

ببین این چیزای بزرگ هم قیمتش بالاس هم جاگیره هم اینک زود واس بچه تکراری میشه من با ۱ و خرده ای آجر ساختمون سازی گرفتم و حیوانات و گاو بادی با اونا بیشتر بازی میکنه

پسر منم داره طناب بستم به پشتش میکشمش تو خونه خیلی سرگرم میشه دریا ام میرییم میبرم توش خاک پر میکنه

دیگه قیمت همه اسباب بازیا همینقداس اگه ماشین دوس داره خوبه

اره ولی الکیه جاگیر منم دارم افتاده یه طرف

سوال های مرتبط