بنظرم نکن... من شنیدم قمر در عقربه و چون تو محرم افتاده اصلا خوب نیس
عزیزم قمر درعقربه اینکار رو نکن
اقدام نکن بزار فردا شب دختر
عزیزم تماس بگیر دفتر مرجع تقلیدت بپرس
من الان تماس گرفتم پرسیدم چون دیشب امپول زدم باید حتما رابطه داشته باشم اما از طرفی هم به خاطر قمر در عقرب دلم قبول نمیکرد
توام تماس بگیر راهنماییت میکنن
والا نمیدونم. میگن چون کار خیره اشکال نداره بعضیا نیگن نه. اگه دقت دارید بندازید فردا شب
نه بابا
پس ادم دهه محرم و دوماه محرم و صفر کلا نره سمت شوهرش؟
گناه نیست چون بچه داریه خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.