من میرم میسپارم ب خدا
منم نمیرم ولی سپردم ب خدا
میرم
نه من نمیرم
من نمیرم
من ۳۲هستم همه جا میرم همه کارب میکنم
من آنتی ۳۱ بود
همه کار هم کردم به جز رابطه و دستشویی ایرانی فقط راه رفتن بیرون مثلاً هی استراحت میکردم
کار خدا سرویکسم شد ۴۳ انومالی
ماشالله من این بارداریم اینقد خوابم میومد و حوصله نداشتم سرویکشم ۴۵ بود 🤣 ولی عوضش هماتوم بززرگ داشتم
میرم
من لا داشتن سرکلاژ و پساری باز میچرخم نمیتونم استراحت کنم
برو بشین راه نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.