خانما این شیاف خوبه برای تب بچه ۸ماهه؟

تصویر
۲ پاسخ

آره نصفش رو میذاری.البته اول پاراکید بده اگه تب رونیاورد پایین شیاف نصف بزن

بله

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی