مامانا بعد سونوی انومالی چه سونوی داریم ؟؟

۲ پاسخ

دیگه ی سونو آخر میمونه برای وزن و نوع چرخش بچه

آنومالی همون ۱۸هفتس دیگ؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین وآرسین 🐣 مامان آیلین وآرسین 🐣 ۴ سالگی
مامان سیما مامان سیما ۴ سالگی