دارو هم یا فاموتیدین میدن یا اس امپرازول معمولا
رفلاکس پنهان چندتا نشونه داره، یکی اینکه شیر میاد تا گلو برمیگرده، بعد اینکه موقع شیر خوردن گاهی نق میزنن و بی قراری میکنن، بعد از شیر خوردن گاهی بدنشونو قوس میدن، سرفه، خس خس سینه، تف های حبابی درمیاد از دهنشون… اینا نشانههای رفلاکس پنهانه. رفلاکسی که آشکار باشه اینه که بچه هی بالا میاره
دختر من وقتی بهش شیر میدادم بعد میزاشتمش سرجاش یهو میدیدم شیر برمیگرده تو حلقش و تند تند سعی میکرد قورتشون بده ۸ روزگی بردمش دکتر بهش شیرخشک ببلاک ar داد الان خداروشکر خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.