عزیزم برو بیمارستان nst بده تا خیالت راحت بشه...ان شاالله نی نی سالمه و سر وقتش به دنیا میاد.⚘️
باید بری دکترت
انقباضه میری بیمارستان با دکترت تماس میگیرن دارو و اینا میدن
آره انقباض منم از دیروز ب طور شدید اینجوری شدم
اگر سفت و شل میشه اره احتمالا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.