ارزونه بتا از ۲۴ به بعد تا قبل ۳۳ باید بزنی
آخه برای چی میخوای بزنی؟
دکترت باید تجویز کنه
مگر مشکلی باشه ک دکترت بگه بزنی
۲۰۰ تومنه اینکه چن هفته میزننو نمدونم
سلام من بیمارستان واسم زد 30هفتگی ولی اصلا نباید بعدش قندیجات بخوری خطر داره ولی قیمتش نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.