۴ پاسخ

من ۳۶هفته ۲و۴۵۰بود بدنیا امد ۲۱۲۰شد😂🫠

واس وزن دهی بستی بخور حلیم ابگوشت سیب زمینی تخم مرغ ایناروبخور

مغزیجات بخور کله پاچه بخور حلیم و دلستر بخور ابگوشتم بخور پودر لیدی میل از داروخونه بگیر اونم بخور تو یه هفته یه کیلو اضافه میکنه بچت 😍

دکتر من اینترامیل پر پروتئین بهم داد گفت روزی دو وعده دو پیمانه ای بخور،مایعات زیاد بخور،تخم مرغ و سینه مرغ بخور،با مغزیجات مثه بادام و گردو

سوال های مرتبط