۷ پاسخ

عزیزم بچه منم۳۶ هفته ۲۵۵۰ بود
پروتیین فقط و فقط چاق می‌کنه
تو ۳۷ هفته ب دنیا اومد۳ کیلو شد، تخم و مرغ و مرغ و گوشتو ماکارونی و سیب زمینی و آجیل وزن میده
تو یه هفته دقیقا وزن گرفت با خوردن من

چه قدر گیر میدن. برادرزاده من 40 هفته 2700 به دنیا اومد. هیچ مشکلی هم نداشت. الان هم نرماله

من ۳۷ هفته رفتم ۳۱۰۰ گفت با ۴۰۰ گرم کمو زباد در تظر گرفتن گفت تا ۳۸ هفته و چند روز ۴ کیلو میشه بچت اما وقتی بدنیا اومد دخترم ۳۱۰۰ بود یعنی احتمالا ۳۷ هفته وزنش ۲۷۰۰ اینا بوده

منم بچم ۳۵ هفتگی ۲۲۰۰ الان.
دکترم گف نگران نباشم
کم وزنه ولی برای زایمان طبیعی اوکیه.
مهم اینه مشکل رشد نداشته باشه، لاغر باشه بدنیا بیاد شیر بخوره تپل میشه زود

لیدی میل هم موثرع خوبه برا من یخورده جواب داد

دقیقا مشکل من

بچه خیلی به اشتهای ما کاری نداره
اگه دیابت نداری میتونی لیدی میل بخوری

سوال های مرتبط