۹ پاسخ

سر خود بدون دستور پزشک چیزی نخور
دکتر چیزی ک خودش می‌نویسه رو بعدا گردن نمیگیره . چ برسه این ک اصلا ننوشته و چیزی در موردش نگفته بهت

اره میتونی بخری بخوری منم خریدم ولی نتونستم بخورم

سونو واسه خونرسانی نوشته ممکنه خونرسانیش مشکل داشته باشه اونموقع باید اسپرین مصرف کنی
توکل کن به خدا برو انجام بده حتما
لیدی میل اگه قند نداری هیچ مشکلی نداره استفاده کن

از من میدونی اول برو سونو

حتما سونو رو انجام بده . نترس توکل ب خدا کن

حتما سونوتو برو حتما صلاح دونسته نوشته
لیدی میل هم اکه دیابت بارداری نداری بخور اونم خود سر نباید مصرف کنی

بهتره اول سونوانجام بدی

به نظرم سونو رو حتما بده اگه اورژانسی نوشته شاید بعدش می‌خواد دارویی چیزی بده

منم دکتر بهم نداد خودم خریدم

سوال های مرتبط