تونر جوش سرسیاه نوتروژینا بگیر
من فقط از فشیال استفاده می کنم
من وکس کردم تمیز شد
مو مشکی بود بیشتر هرسری میگم بند بندازه ک درنیاد
ببین مو هست وکس جوابه
چسب بینی لنبنا من خریدم زدم عاااالی بود عمقی تمیز میکنه بعدشم مرتب صورتت و بشور که آلودگی زیاد رو پوستت جمع نشه دیگه جوش سرسیاه نمیزنی
منم میخاستم بخرم ولی دکتر پوست میگفت خوب نیست اولش شاید سطحی تمیز بشه ولی بعد باعث میشه بیشتر بشه
من تاپیک زدم یکی از دوستان گفتن اسکراب زدن تو تاپیکام عکسشو گذاشته ببین
خب از کجا باید گرفت داروخانه یا لوازم آرایشی
اره اون چسبا خیلی خوبه من زدم
منم اون سری نمی دونستم چطور درشون بیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.