گیگوز خیلی خوبه البته بچه من همیشه شیرخشک نمیخوره ولی دوبار براش گیگوز گرفتم یوبس نشد
من چون دخترم کولیک داشت گیگوز دادم چون هم سبک بود هم دلش سفت نمیشد با گیگوز دل دردش کمتر شد
من نان میدم اگر به بچت بسازه عالیه از نظر وزن دهی بعد ها که یکم بزرگتر شده تصمیم دارم سوپرامیل بدم که حسابی تپل بشه
من نان میدم تا الان راضی بودم
گیگوزو ندیدم تا حالا دکتر پیشنهاد بده
ولی از دهن مامانا خیلی شنیدم خوبه
من نان میدم که همه دکترا قبولش دارن ولی
سوپرامیل خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.