۶ پاسخ

گیگوز خیلی خوبه البته بچه من همیشه شیرخشک نمیخوره ولی دوبار براش گیگوز گرفتم یوبس نشد

من چون دخترم کولیک داشت گیگوز دادم چون هم سبک بود هم دلش سفت نمیشد با گیگوز دل دردش کمتر شد

من نان میدم اگر به بچت بسازه عالیه از نظر وزن دهی بعد ها که یکم بزرگتر شده تصمیم دارم سوپرامیل بدم که حسابی تپل بشه

من نان میدم تا الان راضی بودم

گیگوزو ندیدم تا حالا دکتر پیشنهاد بده
ولی از دهن مامانا خیلی شنیدم خوبه
من نان میدم که همه دکترا قبولش دارن ولی

سوپرامیل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی