۵ پاسخ

دندوناش

شایدسرماخورده عزیزم هول نکن تبش بگیر باتب سنج ببین چنده اگه بالابود ببر به نزدیکترین دکتراطفال انشالله چیزی نیست...

اگه قبلا بخاطر دندوناش تب کرده شاید دندون جدید داره در میاره..ولی خو ی ویروس جدید اومده پسر منم گرفت اسهال استفراغ ولی تب نداشت؛ایشالا ک ویروس نباشه

ویروسه جدیده کنترل کن فقط چند روزه خوب میشه

تبش چنده؟
شاید ویروس گرفته

سوال های مرتبط