۶ پاسخ

از بچه من وقتی ختنه کردیم بیضه هاش یکجوریه .همش شوله .واحساس میکنم وقتی شوله ناهماهنگ میشه لطفا یکی منم راهنمایی کنه

وقتی معاینش میکردین حس نمیکردین بیضه هاشو؟

آره سونو معمولی

برا پسر منم بردیم بعله همون سونوگرافی معمولی هست، من چند تا دکتر بردم همشون عمل گفتن ولی یکی دیگه فعلا سه تا آمپول داده که هفته ای یه بار بزنیم اگه پایین نیومد بعد عمل کنیم

علامت خاصی داره مال پسر منم بعضی وقتا میره بالا

من پسرمو دو ماه پیش عمل کردم ،خیلی راحته یروزه مرخصش میکنن،اره سونوگرافی معمولیه ولی جای خوب و دکتر خوب ببر

سوال های مرتبط