خانوما کسی تو هفته ی من ترشح سفید ابکی داشته چقدر داشته؟

۳ پاسخ

اره دارم

اره من داشتم ولی نه خیلی زیاد رفتم پیش دکترم گفت عادیه حتی ترشح از سینه هم داشتم

من دارم دیگه کار کنم بیشتره نکنم کمتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری