دوهفتس صورت دخترم اینجوری جوش زده جرا نمیره پس🤦🏻‍♀️😩

تصویر
۸ پاسخ

احتنالا حساسیت ب پروتیین گاوی

اگزما هست عزیزم من بردمش پیش دکتر خودش یه پماد عالی بهش داد که خیلی خوب شد ..علاوه بر اون باید هر روز با آب ولرم صورتشو بشوری و اصلا دست آلوده به صورتش نخوره، بوسش هم نکنید..کرم مرطوب کننده مخصوص کودک هم باید براش بزنی هرروز

میره نگران نباش منم سر پسر اولم دنیا اومدنی روی بینیش بود بعد یک مدت رفت

نمیخارونه؟
پسر من داشت صورتشو میکند
بردم دکتر گفت اگزما داره
پماد داد خوب شد

گرمی شاید گرمی خوردی

اگر روغن بچه استفاده میکنی براش ب صورتش و دستاش نزن
من دخترم چندتا دونه زده بود دیگه روغن ب دستا و صورتش نزدیم رفتن

بوسش نکن اگه شیر خودتو میدی گرمی نخور میره

بوسش کردین؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۳ ماهگی