۸ پاسخ

پوشک بزرگ ها اصلا خوب نیستن
میری دستشویی لیز میخوره میفته تو کاسه توالت واسه من دو سه بار پیش اومد 😶‍🌫️🤧 خونریزی هم زیاد نداشتم کلا پشیمون شدم از خریدنش

به نظرم نوار بهداشتی سایز خیلی بزرگ بگیر فوقش خونریزی داشتی دو تا بزار
اون لااقل می‌چسبه ب لباس زیر دردسرش کمتره

اره بگیر نیازه

بله باید برای خودت پوشک بزرگ ساده بخری

ببین بیمارستان یه بشته بهت میده واسه ۱روزی که اونجایی بسه ولی بعدش پوشک‌نمیخواد نوار بهداشتی سایز بزرگ اکیه

من ک خونریزی نداشتم سر دوتا سزارینم
فقط لکه بینی بود تا هفت روژ خیلی وقتام پدمو سفید مینداختم

بستگی ب بدنت دارع

من خالمم خونریزی نداشت

ارههه حتما یک بسته ببر با خودت برای بعدشم تو خونه لازم داری چند بسته
من هنوز دارم استفاده میکنم

ارازاین‌پدا بگیر باشورت یک بار مصرف

تا جایی که میدونم باید بخری

سوال های مرتبط