ویارتون چه میوه ای هست
غذا نه فقط میوه رو بگید

خودم جدیدا گیلاس و موز🍌🍒

۳۶ پاسخ

کل میوهای تابستون😋

هندونه،هلو،شلیل😋😋

‌همه میوه ها 😁

آلبالو گیلاس هلو

گیلاس شلیللل هلو 🥺😍

گیلاس

هلوووو

انبه، موز وگیلاس 🥭🍌🍒😁😍

من هر چ دم دست بیاد😅همه چ هم خوردم بجز ماهی قزل هوس کردم گیرم نمیاد

کل میوه های تابستونی😂

عاشق گیلاس وشلیل

من موز خیلی دوست دارم ولی میگن بچه سیاه میشه

شلیل و خربزه🌝

هیچی ☹️نمی‌دونم چرا ویار ندارم ولی بیشتر الان هلو فقط گیلاس زیاد خوردم دیگه دوس ندارم .

هر چی میوه باشه فقط

انگور و هلو

همه ی میوه های این فصلو دوسدارم بجز هندونه و انواع خربزه ها. کلا هیییییچ غذا و خوراکی میلم نمیکشه و فقط میوه میخوام بخورم قبلا کلی آلوچه سبز و زردآلو میخوردم اوایل الانم عاشق گیلاس و نخود سبز هستم همون بلبلی نخود🤤

ما معدمون تنظیم بازاره😂😂

هرمیوه ای ارزون تر باشه ،😂😂

الان هندوانه خربزه

رو گیلاس بیشتر گیرم ولی همه میوه ها😂

گیلاس شلیل هندونه

الوچهههه

آلبالو و هندونه یعنی ترکیدم انقد خوردم🤣

گیلاس و هندونه و خربزه

سه ماهه اول فقط گوجه سبز ،هلو
الانم شلیل،گیلاس،خیار ویارم نیست ولی زیاد میخورم

گیلاس سیب هندوانه هلو شلیل توت فرنگی زردالو آلوچه آلبالو خربزه طالبی.. 😂😂

هرفصلی فرق داشت
مثلا پاییز زمستون سیب قرمز و پرتقال و انار توت فرنگی کیوی موز
بهارو الان هم گوجه سبز و خیار‌ و هندونه و گیلاس شلیل آلو سیب گلاب
من خیلی هوس میوه تازه میکنم

من آلبالو

فقط گیلاس 😂

فقط هندونه ازعید تاالان یه خاور هندونه خوردم🤣

با موز یبوست میشم🥲

انار خیلی دلم میخواد

هلو 🍑وانبه🥭

خیار و گوجه سبز گوجه سبز از ویارم کم شده ولی هنوز خیار دوست دارم

هندونه موز طالبی

الان گیلاس
اولاش توت فرنگی
عاشق میوه ها تابستونیم

منم موز خیلی دلم میخاد😂

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩵 مامان نون خامه ای🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری