سلام برای نفخ نوزاد ۲ماه چه قطره ای خوبه

۴ پاسخ

کولیک اید خیلی خوبه

کولیک ایز فقط

کولیکز خوبه

والا من اینفاکول و گریپ میکسچر میدم

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی
مامان کاوه مامان کاوه ۸ ماهگی