اول لینکه تخمک گذاری وسط سیکل هستتش تشکیل لقاح هم دو هفته زمان میبره پس دردای بعد پریودی تا ی هفته ب موعد جز تخمک گذارین اما درد نزدیک پپریودی میتونه از لانه گزینی باشه
دردی مث پریودی زیر دل و واژن
برا همینه میگن پریودی بارذاری علائمی شبیه هم دارن
البته خیلیا این دردارو ندارن
لانه گزینی که درد نداره، میگن یکمی شاید خون بیاد
مهم ترین چیز زمانشونه ک فرق داره ،بعد درد تخمک گذاری یک طرفه و تیز یا پخش هست و یک روز هم ممکنه طول بکشه
خب اگه کیت استفاده کنی مطمئن میشی ک تخمک آزاد کردی یا ن. ن مشکلی نداره حلاله همسرته. فقط میگن قمر در عقربه بد یمنی میاره . ولی دلت با خدا باشه ب این چیزا فکر نکن خدا ک بخواد میشه حالا چ ثمر در عقرب باشه چ نباشه
درد تخمک گذاری حدود روز ۱۴ سیکل رخ میده البته بستگی به طول سیکل داره و زود دردش خوب میشه و ادامه دار نیست . لانه گزینی درد نداره و متوجه ش نمیشی. اگر لانه گزینی انجام شه دیگه نزدیکای پریود یه گرفتگیای خفیف ممکنه حس کنی ممکنه حس نکنی
تقریبا یکی هستن البته هر بدن با هم فرق داره دیگه . ولی میخوای بدونی میتونی از کیت استفاده کنی بفهمی تخمک آزاد کردی یا ن بعد اقدام کنی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.