۷ پاسخ

اول لینکه تخمک گذاری وسط سیکل هستتش تشکیل لقاح هم دو هفته زمان میبره پس دردای بعد پریودی تا ی هفته ب موعد جز تخمک گذارین اما درد نزدیک پپریودی میتونه از لانه گزینی باشه

دردی مث پریودی زیر دل و واژن
برا همینه میگن پریودی بارذاری علائمی شبیه هم دارن


البته خیلیا این دردارو ندارن

لانه گزینی که درد نداره، میگن یکمی شاید خون بیاد

مهم ترین چیز زمانشونه ک فرق داره ،بعد درد تخمک گذاری یک طرفه و تیز یا پخش هست و یک روز هم ممکنه طول بکشه

خب اگه کیت استفاده کنی مطمئن میشی ک تخمک آزاد کردی یا ن. ن مشکلی نداره حلاله همسرته. فقط میگن قمر در عقربه بد یمنی میاره . ولی دلت با خدا باشه ب این چیزا فکر نکن خدا ک بخواد میشه حالا چ ثمر در عقرب باشه چ نباشه

درد تخمک گذاری حدود روز ۱۴ سیکل رخ میده البته بستگی به طول سیکل داره و زود دردش خوب میشه و ادامه دار نیست . لانه گزینی درد نداره و متوجه ش نمیشی. اگر لانه گزینی انجام شه دیگه نزدیکای پریود یه گرفتگیای خفیف ممکنه حس کنی ممکنه حس نکنی

تقریبا یکی هستن البته هر بدن با هم فرق داره دیگه . ولی میخوای بدونی میتونی از کیت استفاده کنی بفهمی تخمک آزاد کردی یا ن بعد اقدام کنی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

نی نی نیلا نی نی نیلا قصد بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد