۱۳ پاسخ

واسه خانم خطرناکه ولی اینکه رو اسپرم تاثیر بزاره نه حجم اسپرم زیاده مثلا ۱۰ تا اسپرم کافیه برای تشکیل جنین ولی اگ اقا مشکل داشته باشه بهتره ۲روز ارضا نشه تا حجمش زیاد بشه

نه
انقد تخمدان ملتهبه، خوب نیس کلا

نه ربطی نداره فقط اگه تعداد تخمکت زیاده حس درد داری آروم نزدیکی کنین

سه روز قبل از تخمک کشی فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه

منم دوز ۸ که رفتم سونو گفت دیگه رابطه نداشته باش چون اسپرم ضعیف میشه تخمکا هم تحریک میشن

من کلن یه ماه نزدیکی نداشتم بعد اونم یه ماه نذاشتم کلن دیگ بزور نگه می‌داشت😁

دکتر من از هشتم سیکل که رفتم سونو میگفت نزدیکی نداشته باش، ولی همسر بدون نزدیکی تخلیه کنه ،چون اسپرم باید یک روز در میون خالی بشه، باعث میشه اسپرم‌های مرده تخلیه میشن و‌اسپرم‌های بهتر و‌با کیفیت تری جایگزینش میشن

ن رابطع خطرناکع باید‌ سه روز‌قبل از تخمک‌کشی‌با دست تخلیه کنه..حتی‌روز‌تخمک‌کشی هم‌باید با دست کارش ‌راه بندازع

سه یا چهار روز قبل تخمک کشی رابطه داشته باش ولی خودت ارضا نشو یوقت تخمک ازاد نکنی فقط واسه همسرت تخلیه انجام بده ک نمونه میده روز تخمک کشیت اسپرمش تازه باشه

دو تا سه روز قبلش نه عزیزم نباید داشته باشین که اسپرسم کیفیتش پایین نباشه

دو سه روز قبل پانچکر باید نزدیکی کنین که اسپرم باکیفیت تشکیل بشه تا روز پانکچر

معمولا میگن سه چهار روز قبلش تخلیه بشه مایع منی بازم بستگی به کلینیک داره

عزیزم از روزی که داروهای تحریک تخمدان رو میخوری دیگه رابطه ممنوعه خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری