کاچی میتونم بخورم؟

۵ پاسخ

زیاد نخور منم درحد ۳ _۴ قاشق خوردم بیشتر گفتن نخور البته هفته ام اون موقع پایینتر بود

آره بخور

چرا نتونی؟

یکی دو قاشق و بس

در حده دو قاشق برا رفع هوست بخور

سوال های مرتبط

مامان آقا میران مامان آقا میران ۷ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی