۱۴ پاسخ

من تجربه هر دو زایمان رو دارم
زایمان اولم طبیعی دومی سزارین اجباری
درسته طبیعی خیلی دردش شدیدتره از طبیعی،ولی به محض اینکه بچه دنیا میاد تموم دردا از بین میرن و راحت میشی...ولی سزارین بعد زایمان دردا میان سراغت و هیچ کاری از دست خودت برنمیاد،نه خودت حالت خوبه نه میتونی به بچه برسی...برا من که تا سه روز بچه رو میاوردن مامانم یا شوهرم میزاشتن رو سینم تا شیر بخوره،من همونجوری که دراز کشیده بودم نمیتونستم تکون بخورم چه برسه بخوام بشینم و به بچه شیر بدم...
دراز کشیده هم بعد از دو هفته تونستم یکم به بچه شیر بدم....
به نظر من طبیعی خیلی بهتره تا سزارین،بازم بستگی به بدن هر کسی داره...
بعد سزارین باید یک نفر باشه حداقل تا دو هفته دربست کنارت باشه و تموم کارات رو انجام بده برات

خوب عزیزم هفت لایه شکم برش میخوره ها میخای درد نداشته باشه تا ده روز دقیق درد داری تا جوش بخوره

آره خیلی 😵‍💫

عزیزم مگه بدون درد میشه؟هفت لایه از شکم پاره میشه بعد عمل هم توقع دارن بچه رو شیر بدی
من ۳بار سزارین شدم واقعا درد اوره البته این سزارین اخریم قابل تحمل بود چون تجربه داشتم و میدونستم چی ب چیه

طبیعی برو بدون درد.

عزیزم من تجربه زایمان اولم بود و شرارین شدم و اصلا درد نداشتم باید قوی باشی و به خودت تلقین نکنی من خداروشکر اصلا دردی نداشتم

اره من تا ۱۰ روز دردم زیاد بود

هیچ کدومش راحت نیست متاسفانه 🥲

هم طبیعی هم سزارین درد مخصوص خودشو داره هیچ چیز بدون درد نیست و بدن و بدن فرق می‌کنه تو هر دردی هم دارو میدن

بعد هر عملی درد هست ولی دردش قابل تحمل با قرص یااگه تحمل دردت خیلی کمه با شیاف کامل برطرف میشه بعد کشیدن بخیه هم ک کلا دردات تقریبا تموم میشه

دستتو میبری تا چنروز میسوزه و نمیتونی کاری باهاش انجام بدی
صددرصد درد داره
طبیعی حین زایمان درد داره
سزارین بعد زایمان

هر نوع زایمان درد مختص خودشو داره و هر دوش سختی و عوارض خاص خودشو داره

بدن بابدن فرق داره،ولی اولین راه رفتن وتکون خوردن خیلی دردداره ،من ازعملش وامپول وفشارشکم میترسیدم ولی بنظرم همشون درمقابل راه رفتنه هیچن،ولی خب شیاف بهت میدن

طبیعی هم درد داره ، هر عملی درد داره کلا میخوای نداشته باشه کلا ؟

سوال های مرتبط