خانما امروز پسرم تکون نخورد فقط دو ۳ باری نگرانم

۷ پاسخ

عزیزم طبیعیه من چهار روز بود تکون هاش خیلییی کم شده بود یهو شروع کرد به تکون خوردن و حرکت های زیادش شروع شد منم مثل تو نگران بودم ولی گفتم طبیعیه اصلا مهم نیست

منم امروز همینجوری بودم

اشکال نداره عزیزم جای نگرانی نیس منم بچم سه چهار روز تکون نخورد دیروز رفتم بیمارستان همچیش سالم بود صدای قلبش رو هم شنیدم ولی چون بچه بزرگ میشه دیگه جاش تنگ میشه تکوناش کمتر از قبل میشه

فقط خودش سفت میکنه

ی خوراکی شیرین بخور و یک ساعت ب پهلوی چپ دراز بکش

ای چیز خیلی شیرین بخور من ی بار اینجوری شدم دکترم گفت بروnst بده رفتم بیمارستان گفت نوشابه بخور اگه قند نداری نیم ساعت بعدش بیا خوردم تا دراز کشیدم دستگاه و گذاشت شروع کرد قر دادن خانوم خانوما🤣

جاشون کم کم تنگ میشه کمتر تکون میخورن

سوال های مرتبط