من 31 طول سرویکسمه
هرروز و هرشبم میرم😐
به نظر من این مراسما هر سال داریم و میریم یه سال نریم هیچ اتفاقی نمیافته، توخونه عزاداری کن،دعا بخون، ولی ریسک نکن سر این قضیه که خدایی نکرده پشیمونی بگیری.
برو حتما این مراسما سالی یباره. خود صاحب مجلس مراقب بچه هست و روش اثر مثبت دازه . شما هم که استراحت نیستی . یه گوشه آروم بشین .
سرویکست که خوبه مشکل نداره
بچت مهمتره
برامن ۳۲ میرم
منم همینم هر شب میرم اما امشب رو میخوام برم پیاده روی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.