۱۳ پاسخ

طبیعی عزیزم استراحت کن نگران نباش

اره طبیعیه

آره منم خیلی درد دارم از اولش تا الان

نخود خیار کاهو و اینا بادداره زیردل درد میگیره

عزیزم برو دکتر احتمالا شیاف بده عادیه اینروزا ولی ب دکترت بگو

مث چیزای نفخ دار

من همچنان دارم

چی باددار اصلا نخور ک زیر دلت درد میگیره

من ک فقط یه کم کمردرد داشتم

بله من

من تو اقدام امروز از گهواره روز آخر تخمک گذاریمه
بعد تو این چند مدت سه بار اقدام داشتم یه شب درمیون بودم
از پریروز کمر درد تو گودی دارم رحمم سمت چپ درد می‌کنه بعضی وقتا هم سمت راست هم درد میگیره
بنظر شما از چیه

منم اوایل همینجوری بودم مثه درد پریودی بود همش میترسم پریود شم اما طبیعیه نترس

طبیعیه این هفته ها

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری