۶ پاسخ

دقیقا منم این مشکل و دارم میبریمش بیرون میایم بعد ده دقیقه دوباره گریه ک بره بیرون

ما الان بیرونیممممم.چون خانوم تو خونه جیغ میزنه الان تو ماشینیم داریم دور میزنیم

پسرمنم اینجوریه

این مشکل منم دارم وای خداا😵‍💫😵‍💫

مثل پسر منه 😓 فک کنم شرایط سنیشون ایجاب می‌کنه اینطوری باشن

منم همینم تواین گرمای بندرمیمیریامنم اصلاتحمل گرم ندارم میشم موش آب کشیده شدیدعرق میکنم اماآقابایدبره بیرون دوربزنه حتما

سوال های مرتبط