خداروشکر من تنهانیستم😐😐😐پسرمن بابقیه هم کارداره.مثلا جیغ میزنه که فلانی چرارفتی دستشویی.
عزیزم باهاش زیاد صحبت کنید و تو این مواقع حواسش رو پرت کن که اون کار یادش بره رو پسره من که خوب جواب داده شمام امتحانش کن من صبح تا شب باهاش صحبت میکنم کارامو با اون انجام میدم یعنی کمکم میکنه اسباب بازی هاش رو خودش جمع میکنه هروقت هم کار خطر ناک میکنه بهش میگم مامان این کارو دوست نداره باهاش صحبت میکنم و حواسش رو پرت یه کار دیگه میکنم
اخ تورو خدا نگو 😭😭😭😭بغض کردم ب خدا .اصن میخوام بزنم زیر گریه 😭😭😭😭من دارم روانی میشم .روزی صد بار میگم غلط کردم بچه اوردم .به امام زاده ها متوسل شدم یکی منو نجات بده .چرااا اینجوری میکنن .دختر من از صب ک بیدار میشه شروع میکنه گریه گریه اینو میخوام اونو میخوام .گوشی بده کارتون بزار .گریه نق نق .اصن یه وضعیه دارم میمیرم من
فک میکردم فقط منم
جمعمون جمه پس😂😂😂😂
دقیقاپسرمنوتوصیف کردی
احتمالا اکثر بچه ها تو این سن همینن ورفتاراشونو جالبه مشابهه ینیقشنگ بچه منم همه اینکارارو میکنه پس طبیعیه و باهوشن اما چیزی که مهمه اونا ک بچه دومشونه باید بگن اخه تا کی اینجورین؟؟.؟؟؟؟؟
دقیقا دخترمنو گفتی😐😐😐😐👏
ماهم تقریبا همین وضعیتیم...من انقدر کتک از این بچه خوردم به شوهرم گفتم حتما هریکساعت چکم کن چون ممکنه این بزنه منو بکشه هیچکی ام نفهمه🤦🏻♀️
چندروز پیش جیغ که دوغ بده بهم...دوغ دادم برداشته خالی کرده زیر صندلی ماشین شارژیش نمیتونمم این جامونده رو بشورم🤦🏻♀️ سه روزه دارم میسابم بازم حس میکنم خونمون بوی گاو میده😐شوهرم میگه حساس شدی...گاهی وقتا واااقعا دلم میخواد به قول نقی این بچه رو کتک کنم🤣
ماهلین تا الان بخاطر بچه خالم که دوماهشه گریه کرد که نی نی کو بعد خوابید سرویس شدم ینی
دقیقا😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تنها نیستی 😭بعضی وقتا ب تنهاییم خاب راحتم دلم تنگ میشه😭😭
خواهر هم دردیم و البته خداروشک که این فسقلی ها رو داریم که وقت و روز هامون اینجوری میگذره و البته همسرم همیشه میگه ما حتی شام دو نفره هم دیگه نداریم
از اول همین بوده؟
اگ اروم بود واسش تخم مرغ بشکون شاید چشم نظر این بلا سر منم اومد
پسر منم همینه درلباسشوییرو باز میکنه لباس چرکارو میریزه بیرون در یخچالو باز میکنه هرچی هست میریزه بیرون خاک گلدونارو برمیداره پرت میکنه همه جای خونه زیر مبلا بالایه تخت خواب کابینتارو خالی میکنه کشو هایه کابینتو کمد دیواری محل رفتو آمدشن قیچیو چاقورم برمیداره میره اتاق درو میبنده میمونه گازو بخاریو خاموش روشن میکنه دایمم بیرون درحال گردشه منم هیچ کدوم از کارایه تورو نمیکنم اصلا عصبانی نمیشم میشینم یه جا بهش نگا میکنم ببینم کی خسته میشه
عزیزم دختر منم همینه شاید بدتر ب مرحله ای میرسم ک داد میزنم بعضی وقتا کم میارم اما این مرحله از رشدشونه و لجباری البته که خلق و خوبچه هام باهم فرق داره
دقیقاااااااا دختر منم خیلییییییی بهونهگیر شده😭😭😭😭
پسر منم همینه روانیم کرده
اصلا نمتونم دو دیقع نفس راحت بکشم
یکسره نق نق
وای وای من قرص میخورم دستام سر میشه رفتم دکتر ینی اونقدر میزد به اعصابم کاراش خودم فقططط کنترل میکنم
دست رو دلم گذاشتی پسر منم همینه دقیقااا دستام از جای گازاش میسوزه
دختر منم تقریبا همینجوریه ،خیلی بازیگوشه
فکر کنم بخاطر سنشونه بردیا هم همینه روانیمون کرد
پسر منم همین دیونه شدم از دستش روزی ده هزار بار در لباسشویی و یخچال رو باز میکنه با تمام توان میکوبه اخرش رفتم واسه لباسشویی کاور خریدم دیگه باز نکنه ولی یخچال همچنان زیر دست
همه ظرفای کابینت وسط خونه اشپزخونه است
اصلا بهونه های بنی اسرائ*یلی میگیره ادم پشماش میریزه گریه های بی دلیل
شانس ات هست به عمرم بچه هام این کارها انجام ندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.