۸ پاسخ

مبارک باشه گلم قدم نورسیده مبارک🥹🎀

خدااا چقدر نازه😍انشالله وجودش پر از برکت و سلامتی باشه
خودتون بهترین بعد از زایمان؟

دقیقا خیلی حس شیرینیه
هنوز باورم نشده مادر شدم🫠

اخییی قربونش برم سیندرلا خانوم خیلی خوشگله دخترت خدا حفظش کنه خدا از چشمای بد حفظش کنه دلم براش ضعف کرد کاش دختر منم زود به دنیا بیاد زمان نمیگذره🫠🎀❤️🧿

عزیزم خدا حفظش کنه

وای که دو هفته مونده هنوز گفت سزارینت ۳۹هفته س دارم دق میکنم خداحفظش کنه

اصلا نمیدونم قبل پسرم چرا مخالف زود بچه اوردن و سن کم بودم
انگار ک قلبم تو مشت کوچیکشه نمیدونم قبل پسرم امید ب زندگیم چی بوده اصلا🥲♥️

عزیزم کودوم بیمارستان زایمان کردین راضی بودین و اتاقش vip بود یا عمومی؟؟

سوال های مرتبط