دختر من با شیر خودم بهتر بود حیف و صد حیف
کلا ۳ ماه اول بچه خوب وزن میگیره بعد از اون دیگه وزن گیری نصف میشه
از ۶ ماه ب بعد کم وزن میگیرن پسر من ماهی ۹۰۰ گرم اضافه میکرد از ۶ ماه ب بعد ماهی ۳۰۰ یا ۴۰۰ اضافه میکنه
دقیقا مثل پسر من .غذا کمکی شروع کردم وزن گرف
منم تا شیرخودمو میخورد خوب وزن میگرف بدش نگرف وزنش بالا نمیره مثل قبل
من آپتامیل پرونوترا میدم بنظرم بد نیست البته آرتیا کم شیر میخوره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.