۶ پاسخ

دختر من با شیر خودم بهتر بود حیف و صد حیف

کلا ۳ ماه اول بچه خوب وزن میگیره بعد از اون دیگه وزن گیری نصف میشه

از ۶ ماه ب بعد کم وزن میگیرن پسر من ماهی ۹۰۰ گرم اضافه میکرد از ۶ ماه ب بعد ماهی ۳۰۰ یا ۴۰۰ اضافه میکنه

دقیقا مثل پسر من .غذا کمکی شروع کردم وزن گرف

منم تا شیرخودمو میخورد خوب وزن میگرف بدش نگرف وزنش بالا نمیره مثل قبل

من آپتامیل پرونوترا میدم بنظرم بد نیست البته آرتیا کم شیر میخوره..

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی