۹ پاسخ

نبات آسیاب شده بریز

نه اصلاااا من زدم تو هوش مصنوعی نه خرما نه عسل نه شمر هیچیییییییی نباید بدیم

سیب یا هویج یا سیب زمینی یا موز یا ترکیب سیب و موز بریز شیرینش کن

دکتر به من گفته بود ی کم شکر قهوه ای اضافه کن

من خرما اندازه نخود له میکنم میریزم. یا پوره سیب

خرما هم میشه پوره کنین بدین
البته خرما از هشت ماهگی مجازه ولی من الان بعد یک ماه ک شرو‌کردم میزنم تو فرنیش

نه بهتره نریزی

من واسه پسرم با موز یا سیب یا هویچ طعم دار میکردم
هم خاصیتش بهاره هم‌خوشمزه تر میشه

خرما یکم زوده
ولی ی کوچولو خود خرمارو له کن بریزی بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی