خانوما دخترم آبریزش بینی داره چیکار کنم؟

۲ پاسخ

شایدم از لثه هاش باشه چون علائما شبیه هم میشن

ببر دکتر شربت بده فکر کنم سیتریزین بده

سوال های مرتبط

مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی