نفاخ هست نمیشه خورد منکه جرات ندارم بخورم بچم نخورده کولیک داره قولنج هست بخورم بدترمیشه
منکه میخورم چ اشکالی داره مگه
نه نخور
همراه زیره بخور نفخش بره اتفاقا عالیه شیرت زیاد میشه
اگه خواستی بدون حبوبات بخور یا حداقل چندبار بخیسون نفخشون بره. من بدون حبوبات میخورم
نفخ داره عزیزم نخوری بهتره
قطعا بچه خیلی اذیت میشه
یکی دوقاشق درحد هوس عیب نداره اما زیاد نه اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.