میتونم آش رشته بخورم ؟؟شما میخورین؟؟یا باسه بچه بدع؟؟

۸ پاسخ

نفاخ هست نمیشه خورد منکه جرات ندارم بخورم بچم نخورده کولیک داره قولنج هست بخورم بدترمیشه

منکه میخورم چ اشکالی داره مگه

نه نخور

همراه زیره بخور نفخش بره اتفاقا عالیه شیرت زیاد میشه

اگه خواستی بدون حبوبات بخور یا حداقل چندبار بخیسون نفخشون بره. من بدون حبوبات میخورم

نفخ داره عزیزم نخوری بهتره

قطعا بچه خیلی اذیت میشه

یکی دوقاشق درحد هوس عیب نداره اما زیاد نه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا💙مِهرا💝 مامان آریا💙مِهرا💝 ۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی