۱۰ پاسخ

منم اپتامیل پوتی میدم بهتر شده

اچ آ
الترا
پپتی
آمینو اسید
نئوکیت
بسته ب آلرژی بچت دکتر تجویز می‌کنه من پپتی میدم

دخترمن هم رفلاکس داشت هم مثلابراتخم مرغ ایناحساسیت داشت آپتامیل haدادن فوق العاده بود، قبلش بامشورت هردکتری یه شیرخشکی دادم همش بی فایده بود بعدبانظریه دکتردیگه آتامیلhaدادم عالی بود

وای نان مزخرف ترینه البته که برابچه های من نساخت همچنین ببلاک، فقط آپتامیل خوب بود

نه عزیزم نان ال اف بده
من کامفورت دادم دل‌درد شد
ال اف بدون لاکتوزه مناسبه

پپتی
اچ آ
الترا
اینا واسه بچه های آارژنه

آپتامیلHAمخصوص برای حساسیت ب لبنیات

از اول پپتی بده بزار ب طعمش عادت کنه

تاجایی که میدونم نان آلترا میدن
با دکتر مشورت کن

عزیزم باید پپتی بدی،من اپتامیل پپتی داد دکتر بهم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی