عجببابا زندگی عادیتون رو کنید قاعدتا ی کیلو ذرت مکزیکی نمیخوری ک ضزز داشته باشه
اگه بهش اویشن و گلپر و زرشک نزنی اشکالی نداره
ادویه نزنی خوبه
نه بدون اویشن بخور هیچ مشکلی هم نداره
وای نخور من دیشب خوردم از درد شکم و زیرشکم مردم کارم به دکتر کشید
نخور چون اویشن داره سس هم مضره
اما یبار و یذره بدون اویشن بخور
اویشن نزنه نه ضرر نداره
من که خوردم تو ۱۳ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.