بچها ذرت مکزیکی ضرر نداره‌ برای من ؟

۸ پاسخ

عجب‌بابا زندگی عادیتون رو کنید قاعدتا ی کیلو ذرت مکزیکی نمیخوری ک ضزز داشته باشه

اگه بهش اویشن و گلپر و زرشک نزنی اشکالی نداره

ادویه نزنی خوبه

نه بدون اویشن بخور هیچ مشکلی هم نداره

وای نخور من دیشب خوردم از درد شکم و زیرشکم مردم کارم به دکتر کشید

نخور چون اویشن داره سس هم مضره
اما یبار و یذره بدون اویشن بخور

اویشن نزنه نه ضرر نداره

من که خوردم تو ۱۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری