من فقط سینه درد و بعضی وقتا کمر درد و حالا تهوع خفیف گلومم خشک میشه
اره منم تیر میکشه و سینه درد و کمر درد دارم حالت تهوع ندارم اصلا
دیگ ازعلائما جورواجوررددادیم😂😂😂انشالا بسلامتی بگذرونیم اینروزارو نینیامونوبادل خش بغل بگیریم
شبابی خوابی ومعده دردوتخمدانام مثل دردپریود
اره منم دارم تیر میکشه بعضی وقتام میگیره بعضی وقتام درد میکنه😂فقط تهوع ندارم
آره عزیزم ،مثه حالت پریودی زیر دل آدم درد میکنه ؛ طبیعیه
من اول اینجوری بودم بعدش کمر درد شدم بعدش سینه درد
ممنون کجواب دادی عزیزم انشالله ک مشکلی نباشه و منم همینجوری بدون تهوع و دردای دیگه بارداری رو تاآخر ب خوبی سپری کنم😍
شماها حالت تهوع و سینه دردم دارید؟منکه اصن هیچ علائمی ندارم
من یکم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.