هم هفته های من شما هم تیر کشیدن واژن دارید؟

۹ پاسخ

من فقط سینه درد و بعضی وقتا کمر درد و حالا تهوع خفیف گلومم خشک میشه

اره منم تیر میکشه و سینه درد و کمر درد دارم حالت تهوع ندارم اصلا

دیگ ازعلائما جورواجوررددادیم😂😂😂انشالا بسلامتی بگذرونیم اینروزارو نینیامونوبادل خش بغل بگیریم

شبابی خوابی ومعده دردوتخمدانام مثل دردپریود

اره منم دارم تیر میکشه بعضی وقتام میگیره بعضی وقتام درد میکنه😂فقط تهوع ندارم

آره عزیزم ،مثه حالت پریودی زیر دل آدم درد میکنه ؛ طبیعیه
من اول اینجوری بودم بعدش کمر درد شدم بعدش سینه درد

ممنون ک‌جواب دادی عزیزم انشالله ک مشکلی نباشه و منم همینجوری بدون تهوع و دردای دیگه بارداری رو تاآخر ب خوبی سپری کنم😍

شماها حالت تهوع و سینه دردم دارید؟منکه اصن هیچ علائمی ندارم

من یکم دارم

سوال های مرتبط

مامان آقایاشار و ؟ مامان آقایاشار و ؟ هفته نوزدهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان بچووو مامان بچووو هفته هجدهم بارداری