۵ پاسخ

عزیزم هم هفته های تو معمولا شکم ندارن
مال تو ام احتمالا نفخ بوده رفع شده

نفخ بوده از بین رفته

منم اینجوریم عزیزم شکم نفخ همش تا چهار ماه بچه بالا نمیاد بعد این حالت تهوع علائم میان میرن کم زیاد میشن

الان شكم نداري كه نفخه من خودم ندارم چون زوده

از۱۸یا ۲۰ ماه به بعد میگن شکم بزرگ‌تر میشه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان دخملوی من.... مامان دخملوی من.... هفته نهم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری