برو حمام زیر اب گرم سینتو ماساز بده شیرتو خالی کن ک خدایی نکرده تب و لرز میکنی خیلی بده
برو حموم زیر دوش آب گرم بدوش
زود شیرت و بدوش و زیر آب گرم آروم آروم ماساژ بده وگرنه آبسه میکنه ها
برو زیر آب گرم وماساژ بده یه سر پستونک شیسه شیر بچسبون به سینه ات وبزار دهن بچه ات تا مک بزنه وسینه ات خالی ونرم بشه زایمان قبلی من همین مشکل را داشتم خیلی وحشتناک بود به تغذیه ات هم برسه اول صبح چایی نبات بعد صبحونه ات کامل وسر وقت ناهار وشامتو میل کن
بهترین راه اینه که با شیر دوش برقی بدوشی
باید بدوشی یا بده بچه بخوره سبک بشه
عزیزم سینه هات شیر دارن برو دوش آب گرم بگیر و زیر دوش ماساژ بده ب
بعد بده نینی کامل بخوره
زیر دوش گرم ماساژ بده و بدوش
نزار بمونه چون تب میکنی
زیر دوش گرم ماساژ بده آروم میشه
بخاطر شیره
شیرشو بدوش خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.