ببلاک وزن دهیش بهتره یا نان؟

۳ پاسخ

شیرخشک نان

دختر من ک با ببلاک وزن نگرفت همش اسهال بود . آپتامیل هم وزن نداد
نان شروع‌کردم خدا بخیر کنه

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی