سلام عزیزم بچه چهارماهه را سرازخود دارو نده. ببرش دکتر مگر تو بیابون گیرکردی گلم.. کلینبک. یا دارو خانه برو
چهارماه خیلی کوچیکه سرخوددارونده.فوقش ببردکترداروخونه ببینتش،بعدداروبده
شاید گوشش عفونت داره با روغن زیتون یکم گرم اطراف گوششو ماساژ بده تا آروم بگیره
ببر بیمارستان کودک یا شبانه روزی
برا بینیش فقط میتونی اسپره بگیری بزنی دارو باید دکتر تجویز کنه
اگه تهرانی ببر طبی کودکان
عزیزم اسپری بزن دماغش کیپ نشه . نفسش راحت باشه . اگه بخور سرد داری روشن کن .
اگه دیدی اذیت میشه الان این چند روز مطب نیست ببر بیمارستان کودکان یه سرپایی ویزیت بشه باز خیالت راحت میشه
من دخترم ۱ ماهش بود سرما خورده بود بردم دکتر فقط اسپره داد بدتر شد بردم یه دکتر دیگه گفت راه تنفسیش کلا ترشح گرفته بستری کرد قبلش ۵ روز سفالکسین ۱۰۰گفت بود بده هر ۱۲ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.