مکمل و خون ساز که اصلا تو پریودی نباید خورد چون درجا خون میشه و دفع میشه یعنی خونریزی رو زیاد میکنه..
مثلا میگن قرص آهن نخورید..
یا چیزایی مثل عدس خونساز هستن و هم طبع سرد دارن تو دوره نخوریم بهتره
اول دلیل خون ریزی مشخص شه... خیلی شدید ینی روز اول تا سوم چندتا نوار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.