۲ پاسخ

مکمل و خون ساز که اصلا تو پریودی نباید خورد چون درجا خون میشه و دفع میشه یعنی خونریزی رو زیاد میکنه..
مثلا میگن قرص آهن نخورید‌‌..
یا چیزایی مثل عدس خونساز هستن و هم طبع سرد دارن تو دوره نخوریم بهتره

اول دلیل خون ریزی مشخص شه... خیلی شدید ینی روز اول تا سوم چندتا نوار

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻🤍 مامان نویان👼🏻🤍 ۲ سالگی
مامان کوچولو ی من مامان کوچولو ی من ۲ سالگی