۸ پاسخ

من رفتم مدرسه اسم نوشت گفت باید مربی بیاد شهریه ایناشو تعیین کنه انشالله پاییز تماس میگیریم

بله گفت ۳۸ تومن قسط اولش هم گرفت پنج تومن

برو اسم بنویس فعلا .تحقیق کنید هر چه زودتر بهتره

بله عزیزم،15تومنم پیش پرداخت دادم،45تا50تومن شهریشه

آره عزیزم ثبت نام کردم

ن هنوز

سلام بعله گفتن حدود ۴۰ تومن ثبت نام کردم

نه والا جای خونمون چن جا پرسیدم گفتن هنوز بخشنامه شهریه نیومده
فعلا اسم خالی نوشت بدون هیچ کار دیگه

سوال های مرتبط