۲ پاسخ

نه اینا نیاز نیست فقط آزمایشای روتین چک میشه

قبلا مشکلی نداشتی؟؟؟
اگ نداشته باشی دیگ چکاپ هورمونی نمیگیرن
فقط یه آزمایش خون برای چک فاکتورهای انعقادی و پلاکت و هموگلوبین و یه سری بیوشیمی ها

سوال های مرتبط