۶ پاسخ

من اول از پد الکلی استفاده میکنم

قبلش حتما با الکل ضدعفونی کن این یه پرستار داره بهت میگه

اگه بزنی که چه بهتر نزنیم که چیز خاصی نیس

منم اگه پد تموم کرده باشم همونجوری میزنم.

من همیشه الکی‌ میزنم ولی تو داروخانه میگفتن‌ بدون الکل‌ هم میشه اگه کرم میزنی به شکمت بهتره با پنبه‌ یا اب‌ یا یچیزی ک پاک کنه اون کرم‌ رو

بدون اونم بزنی اشکال نداره

سوال های مرتبط